قیمت سکه طرح جدید یک روزه ۶۴۵ هزار تومان گران شد

محمد کشتی آرای  اظهار کرد: امروز قیمت هر دلار در بازار آزاد به ۲۲ هزار و ۶۰۰ تومان رسید و ادامه روند افزایش نرخ دلار موجب شد تا برغم کاهش قیمت اونس در بازارهای جهانی نرخ انواع سکه و طلا در بازار داخلی نسبت به روز گذشته گرانتر شود.

وی افزود: امروز قیمت انواع سکه در مقایسه با روز گذشته افزایش ۷۰ تا ۶۴۵ هزار تومانی را تجربه کرده است.

به گفته نایب رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران؛ امروز هر قطعه تمام سکه طرح قدیم با قیمت ۱۰ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان و هر قطعه تمام سکه طرح جدید با قیمت ۱۱ میلیون تومان خرید و فروش می شود که در مقایسه با روز گذشته به ترتیب افزایش ۵۵۰ هزار تومانی و ۶۴۵ هزار تومانی مواجه شد.

کشتی آرای تصریح کرد: نرخ  خرید و فروش نیم سکه پنج میلیون و ۴۵۰ هزار تومان، ربع سکه سه میلیون و ۱۰۰ هزار تومان و سکه گرمی یک میلیون و ۶۷۰ هزار تومان است که در مقایسه با روز گذشته به ترتیب افزایش ۲۰ هزار تومانی، ۱۰۰ هزار تومانی و ۷۰ هزار تومانی را نشان می دهد.

به گفته این فعال صنفی؛ امروز قیمت خرید و فروش هر مثقال طلا در بازار چهار میلیون و ۵۹۰ هزار تومان است که نشان دهنده افزایش ۱۹۰ هزار تومانی نرخ هر مثقال طلا در بازار است.

نایب رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران گفت: امروز هر گرم طلای خام ۱۸ عیار با قیمت یک میلیون و ۶۰ هزار تومان خرید و فروش می شود که نسبت به روز گذشته افزایش ۴۵ هزار تومانی را نشان می دهد.

کشتی آرای خاطرنشان کرد: افزایش نرخ دلار و وجود تقاضای نسبی برای خرید و فروش طلای آب شده و سکه موجب شد تا قیمت ها در بازار داخلی روند افزایشی داشته باشد.

به گزارش خبرنگار بازار؛ قیمت های اعلام شده در این خبر بر مبنای ساعت تهیه و انتشار این مطلب است و با توجه به نوسانات بازار طلا و ارز این قیمت ها می تواند متغیر باشد.

;
دیدگاه خود را ارسال کنید


دیدگاه